Pezsegj szabadon! – Cél a pezsgőfogyasztás népszerűsítése

A pezsgőfogyasztás egyre nagyobb divat, ahogy a pezsgőkészítés is. A HNT most Pezsegj szabadon jeligével kampányt hirdet.

Imádunk szabadon pezsegni!

Mindig mondjuk, hogy egy pezsgős reggeli a hétvégén a lehető legjobb indítás. Amúgy meg pezsgőzni tényleg bármikor lehet, persze felelősen és mértékkel, de nem kell különleges alkalom. Nem kell jeles ünnep, házasság, névnap, keresztelő, hanem reggel, délben és este bármikor szabadon lehet pezsegeni. Hiszen a pezsgő magában és akár ételekhez párosítva is kiválóan működik. Most nyit az ország, úgyhogy nyitni kell a pezsgőket, ideje ünnepelni az életet, a visszakapott szabadságunk! Pezsgőrajongásunkat kifejezi, hogy idén már becsatlakoztunk egy bubis kezdeményezésbe: katt ide!

Pezsegj szabadon!

Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése. A koronavírus járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedtük a karantén hosszú hónapjai alatt. A játék elérhetősége itt: katt ide!

Május 7-től pezsgünk szabadon…

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én elindította „PEZSEGJ SZABADON!” kampányát, amellyel a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására ösztönzi a fogyasztókat a Covid-19 utáni nyitást követően.

Online Pezsgéssel támadnak!

Az országos kampány fókusz platformja az online tér.  A pezsegjszabadon.hu weboldal létrehozásával a HNT arra buzdítja a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás pillanatát, az első igazi „pezsgésüket”.  A pezsgős fotók bárhol készülhetnek, egy bérház udvarán, a gangon, kirándulás közben, a Balaton partján és a kedvenc helyek be is tagelhetőek. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg.

Az egész ország pezsegjen!

A promóciót a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa saját forrásból finanszírozza együttműködve a pezsgő pincészetekkel. A kampánnyal nemcsak a fogyasztókat buzdítja részvételre és ünneplésre, hanem ezzel a szakmai összefogással az egész országot pezsgésbe kívánja hozni.

Petrény Pinot Noir Nyerspezsgő 2015: katt ide!

Már huszonhat pezsgőpincészettel szabadon…

Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „A pezsgő fogyasztása Magyarországon többnyire az örömteli ünnepi pillanatokhoz kapcsolódik. A HNT elnökségével úgy gondoljuk, hogy a járványveszély miatti korlátozások enyhítése, a teraszok és éttermek nyitása, a szabadság érzésének átélése remek alkalom egy palack pezsgő kibontására, a közös ünneplésre és koccintásra természetesen a védelmi és járványügyi intézkedések figyelembevételével. A Pezsegj szabadon! kampány a pezsgőkészítők szakmai összefogásával, 26 pezsgőpincészet aktív részvételével és nyeremény felajánlásával a teljes magyar pezsgőkategóriát és a minőségi magyar pezsgők fogyasztását népszerűsíti.”

Az újranyitás kiváló alkalom a pezsgésre!

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa az Artvertising Group csapatát bízta meg a kampány megtervezésével, irányításával és a média-mix kialakításával. Nagy Gergely, az Artvertising Group Kreatív Igazgatója szerint: Közel másfél éves bezártságot követően szinte mindenki arra vágyik, hogy kimozdulhasson otthonról,. Szabadon mozoghasson, hogy végre újra pezsegjen az élete.

Pezsgőzni bármikor: katt ide!

Egy ilyen eufórikus helyzetben még azokat is könnyebb megszólítani, akik életének nem szerves része ez a típusú kikapcsolódás. Ritka az a pillanat, amikor egy aktuális esemény (újranyitás), egy kézenfekvő asszociációval, ennyire egyszerűen ráhúzható a kategória kommunikációra. Kampányunkkal arra buzdítunk mindenkit, hogy bátran élje meg ezt a pillanatot. Az ünnepléshez pedig mi más is lehetne a méltó társ, mint egy pohár pezsgő. A kampány népszerűsítését online felületek, social media platformok segítik. A hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt, készíti el élményfotóját, többek között Nádai Anikó és Kucsera Gábor.

(Ha tetszett a cikkünk, és érdekelnek a magyar borok, sörök, pálinkák, koktélok (#italok) alkalmanként gasztronómiával, (#ételek) és mindenféle kapcsolódással (#kultúra) és nemzetközi kitekintéssel és szeretnél értesülni további hírekről, eseményekről, játékokról, egyedi beszámolókról, akkor csatlakozz Az ihatóbb Magyarországért közösségéhez (vagyis lájkolj minket) a facebookon: ide klikkelve! )