Last minute helyek! BORJOG ÉS BORMARKETING 2015 KONFERENCIA

2015. február 23. – Az ihatóbb Magyarországért

Jó, ha egy szakma beszélget magával, vagy magába néz. Esetleg több szemszögből látja a borjogi és bormarketing helyzetet. Sokan azt mondják, hogy igazi bormarketing nincs Magyarországon. Mindenki magának kapar valamit és igyekszik a „sika-kasza-léc” menetrenddel dolgozni. Mások szerint, senkiháziak kezében van a borszakma. Szerinted így van? Mi a helyzet, mi folyik itt a bor körül? Erre és hasonló kérdésekre is válaszokat kaphat a konferenciára látogató. Részletek cikkünkben…


Mikor: 2015. március 5.

Hol: Boscolo Hotel New York Palota, Róma terem

A cél

A 200 fős konferencia kiemelt célja, hogy felületet biztosítson a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és teret adjon a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.

Jelentkezés: a www.borjog.hu/konferencia oldalon; a produkcio@roxer.hu címen; illetőleg a www.aborkonferencia.hu oldalon

A KONFERENCIA RÉSZLETES PROGRAMJA

9.00-9.45 Érkezés, regisztráció

10.00 órától

MEGNYITÓ, SZAKMAI KÖSZÖNTŐ

L. Simon László, Miniszterelnökség, miniszterhelyettes

MODERÁTORI KÖSZÖNTŐ

Rókusfalvy Pál

10.45-11.10 HNT, Szerepek, Szereplők – Új jogosultságok, alkalmazásuk, a HNT szakmaközi elismerése, tapasztalatok

Előadó: Tornai Tamás, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnöke

11.10-11.35 A magyar bor a kulturális diplomácia szolgálatában – a Carton Hungaricum program

Előadó: Kohut Balázs, a Külgazdasági és Külügyminisztérium közigazgatási államtitkára

11.35-11.50 Kávészünet

11.50-12.15 Ágazati stratégia

Előadó: Gál Péter, Földművelésügyi Minisztérium; eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár

12.15-12.40 A Nemzeti Borkiválóság Program

Előadó: Horkay András, Földművelésügyi Minisztérium; az Országos Borszakértő Bizottság elnöke

12.40-13.05 Tokaj Dream 2.0

Előadó: Pierre-Emmanuel Maire, a BrandThinkTank Group alapítója, vezérigazgatója

13.05-13-30 Az Agrármarketing Centrum borágazati stratégiája

Előadó: Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató helyettese

13.30-14.30 Állófogadás

14.30-14-55 A VinCe-siker: amikor a Világ házhoz jön

Előadó: Németh Ágnes, a VinCE Magazin felelős szerkesztője

14.55-15-20 A Nagy Falon innen és túl

Előadó: Debreczeni Mónika, a Vylyan Pincészet birtokigazgatója

15.20-15.45 A bank és az ágazat külföldi piacokra törekvő szereplőinek együttműködési

lehetőségei

Előadó: Puskás András, a Magyar Export-Import Bank Zrt., üzleti vezérigazgató-helyettese

15.45-16.10 Online bormédia és bormarketing

Előadó: Tábor István, a Trinety Media ügyvezető igazgatója

16.10-16.25 Kávészünet

16.25-16.50 Branding itthon – üzenet a világnak

Előadó: Ipacs Géza, grafikus

16.50-17.15 Összefog a Balaton

Előadó: Figula Mihály, borász, Figula Wines

17.15-17.40 A Villányi csoda

Előadó: Gere Attila, borász, Gere Pincészet

17.40-18.05 Tradicionális pezsgő – „Made in Hungary”

Előadó: Garamvári Vencel, borász, Garamvári Szőlőbirtok

18.05-18.30 Magyarország: bor es gasztronómia

Előadó: Zsidai Zoltán Roy Zsidai Group

18.30-19.20 Bormarketing: regionális bormarketing kerekasztal

Téma: „Kóstoljuk” a világot

Irányított kerekasztal beszélgetés az alábbi résztvevőkkel:

Csapody Balázs (Kistücsök étterem)

Gazda Albert (Cink.hu)

Gyelán Zsolt (CBA, alelnök)

Kántor Endre (Jazzy Rádió, Millásreggeli; borravalo.hu)

Lukácsy György (Heti Válasz)

Tálos Attila (Bortársaság, felelős vezető)

Zwack Izabella (Zwack Izabella Borkereskedés)

Kategória Bor