2015. február 23. – Az ihatóbb Magyarországért
Jó, ha egy szakma beszélget magával, vagy magába néz. Esetleg több szemszögből látja a borjogi és bormarketing helyzetet. Sokan azt mondják, hogy igazi bormarketing nincs Magyarországon. Mindenki magának kapar valamit és igyekszik a „sika-kasza-léc” menetrenddel dolgozni. Mások szerint, senkiháziak kezében van a borszakma. Szerinted így van? Mi a helyzet, mi folyik itt a bor körül? Erre és hasonló kérdésekre is válaszokat kaphat a konferenciára látogató. Részletek cikkünkben…
Mikor: 2015. március 5.
Hol: Boscolo Hotel New York Palota, Róma terem
A cél
A 200 fős konferencia kiemelt célja, hogy felületet biztosítson a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és teret adjon a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.
Jelentkezés: a www.borjog.hu/konferencia oldalon; a produkcio@roxer.hu címen; illetőleg a www.aborkonferencia.hu oldalon
A KONFERENCIA RÉSZLETES PROGRAMJA
9.00-9.45 Érkezés, regisztráció
10.00 órától
MEGNYITÓ, SZAKMAI KÖSZÖNTŐ
L. Simon László, Miniszterelnökség, miniszterhelyettes
MODERÁTORI KÖSZÖNTŐ
Rókusfalvy Pál
10.45-11.10 HNT, Szerepek, Szereplők – Új jogosultságok, alkalmazásuk, a HNT szakmaközi elismerése, tapasztalatok
Előadó: Tornai Tamás, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnöke
11.10-11.35 A magyar bor a kulturális diplomácia szolgálatában – a Carton Hungaricum program
Előadó: Kohut Balázs, a Külgazdasági és Külügyminisztérium közigazgatási államtitkára
11.35-11.50 Kávészünet
11.50-12.15 Ágazati stratégia
Előadó: Gál Péter, Földművelésügyi Minisztérium; eredetvédelemért felelős helyettes államtitkár
12.15-12.40 A Nemzeti Borkiválóság Program
Előadó: Horkay András, Földművelésügyi Minisztérium; az Országos Borszakértő Bizottság elnöke
12.40-13.05 Tokaj Dream 2.0
Előadó: Pierre-Emmanuel Maire, a BrandThinkTank Group alapítója, vezérigazgatója
13.05-13-30 Az Agrármarketing Centrum borágazati stratégiája
Előadó: Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató helyettese
13.30-14.30 Állófogadás
14.30-14-55 A VinCe-siker: amikor a Világ házhoz jön
Előadó: Németh Ágnes, a VinCE Magazin felelős szerkesztője
14.55-15-20 A Nagy Falon innen és túl
Előadó: Debreczeni Mónika, a Vylyan Pincészet birtokigazgatója
15.20-15.45 A bank és az ágazat külföldi piacokra törekvő szereplőinek együttműködési
lehetőségei
Előadó: Puskás András, a Magyar Export-Import Bank Zrt., üzleti vezérigazgató-helyettese
15.45-16.10 Online bormédia és bormarketing
Előadó: Tábor István, a Trinety Media ügyvezető igazgatója
16.10-16.25 Kávészünet
16.25-16.50 Branding itthon – üzenet a világnak
Előadó: Ipacs Géza, grafikus
16.50-17.15 Összefog a Balaton
Előadó: Figula Mihály, borász, Figula Wines
17.15-17.40 A Villányi csoda
Előadó: Gere Attila, borász, Gere Pincészet
17.40-18.05 Tradicionális pezsgő – „Made in Hungary”
Előadó: Garamvári Vencel, borász, Garamvári Szőlőbirtok
18.05-18.30 Magyarország: bor es gasztronómia
Előadó: Zsidai Zoltán Roy Zsidai Group
18.30-19.20 Bormarketing: regionális bormarketing kerekasztal
Téma: „Kóstoljuk” a világot
Irányított kerekasztal beszélgetés az alábbi résztvevőkkel:
Csapody Balázs (Kistücsök étterem)
Gazda Albert (Cink.hu)
Gyelán Zsolt (CBA, alelnök)
Kántor Endre (Jazzy Rádió, Millásreggeli; borravalo.hu)
Lukácsy György (Heti Válasz)
Tálos Attila (Bortársaság, felelős vezető)
Zwack Izabella (Zwack Izabella Borkereskedés)