2015. február 3. – Az ihatóbb Magyarországért
Szeretjük az új kezdeményezéseket, hiszen a borkóstoló rendezvények kevés kivételtől eltekintve előbb-utóbb unalomra hangolódnak. Hasonló borászatok, hasonló eseményen, hasonló közönséggel… A Business Wine, mint friss erő jelent meg a borkóstolók piacán és rögtön közönségre talált. Mondjuk szerencséje is volt a rendezőknek, nem kellett megküzdeniük már bejáratott rendezvénnyel. Vagy mondjuk körültekintőek voltak és tisztán, jó időben, érthetően kommunikálták, hogy mire vállalkoznak.
Van olyan…
Tényleg van olyan, hogy indul egy jó sorozat a tévében és akkor a konkurens csatorna direkt indít valami csábító tartalmat ugyanarra az időpontra. Ilyen jellegű tudatos versenyeztetés talán nem jellemző a „borkóstoló” iparban, de azért gyakran előfordulnak szerencsétlen egymásra csúszások.
Kattints ide a rendezvényen készült többi képért!
Az első Business Wine eseményen optimálisak voltak a feltételek. Szépen elfért a közönség és a borászok, a Kempinski Hotel valóban elsőrangú helyszín volt az utolsó januári napon. Kellemes, konstruktív légkörben kortyoltak a látogatók. Persze olyan nincs, hogy egy kóstolón minden tökéletes legyen, főleg ha első alkalom. Itt a mérleg teljesen pozitív volt, ahogy az első reakciók is mutatták.
Miért indult?
A Business Wine egyik célja egy fiatalos rendezvénysorozat indítása, ami a fiatal vállalkozók és leendő vállalkozók körében népszerűsíti a magyar bor kultúráját és sokszínűségét. Lehetőséget ad borászatok bemutatkozására és piacra jutására, megteremtve a kapcsolatot a borászatok és a fiatal közönség között, bevonva a gasztronómiát és a kézművességet is.
Mi a cél?
Egy fiataloknak szóló rendezvénysorozat kiváló alapját tudja képezni a bor, ahol egy pohár bor és gasztronómiai ínyencségek mellett tájékozódhatnak, tanulhatnak, ismerkedhetnek, társaloghatnak, tapasztalatot cserélhetnek, üzleti kapcsolatokat alakíthatnak ki a fiatalok. Célunk olyan értékközösség teremtése, amivel hozzájárulunk a fiatalok vállalkozói kedvének növeléséhez, és mélyebb dimenzióban a borágazat és a KKV szektor fejlődéséhez is.
Gazdig Gergővel, a Terroir Consulting boraszati kereskedelmi és pénzügyi tanácsadó iroda alapítójával készítettünk egy villáminterjút, aki mellesleg az egyik főszervezője volt a rendezvénynek.
Mi sikeresnek ítéltük meg az első rendezvényt. Voltak elegen, volt színvonal, kellemes hangulat. Te hogy élted meg belülről?
Nagyon izgatottak voltunk a rendezvény előtt, hogy minden a helyén legyen. Sok munkát fektettünk bele a szervezésbe és az első alkalmak mindig rizikósak. Úgy érzem, hogy sikerült egy új színt vinnünk a borkóstolók világába és eddig abszolút pozitív visszajelzéseket kaptunk.
Ha már jó volt, (ez folytatásért kiált) mikor lesz a következő?
Még szervezés alatt van a következő időpont, de a legvalószínűbb a március közepe.
Kattints ide a rendezvényen készült többi képért!
Fogsz-e változtatni a koncepción?
Annyiban igen, hogy a rendezvényt látogatók közötti kommunikációt, kapcsolatteremtést erősíteni fogjuk. A következő eseményre több meglepetéssel is készülünk, szeretnénk a borkóstolás élményét interaktívvá tenni.
Mi alapján választottad ki a pincészeteket?
Szeretnénk olyan borászatokat meghívni, akiket támogathatunk a publicitással, illetve a közönséget minőségi nedűkkel kiszolgálni. Tehát szeretnénk egyfajta kis bormarketinget is folytatni a rendezvényekkel.
További sok sikert kívánunk, mindenképpen hírt adunk a következő rendezvényről!
(Ha tetszett a post, csatlakozz Az ihatóbb Magyarországért vidám közösségéhez a facebookon ITT )