Életemben először egy fázós Tavaszi Borfesztiválon (2008-ban) kortyoltam bele a Márton és Lányai egyik pálinkájába. Az Ördögcsepp elbűvölt, hiába már akkor éreztem, hogy a kulturált pálinkafogyasztás részese lettem.
Irsaival indult a szőlős karrier
Több mint tíz éve, hogy a Márton és Lányai hangos sikert aratott az Irsai Olivérrel, mely az egyik első szőlőpálinka volt a hazai piacon. A márka most újabb magyar szőlőfajta aromáját zárta pálinkás üvegbe: Megalkotta a Tokaji Borvidékről származó furmint szőlőből készült pálinkáját.
Furmint év, Furmint pálinka
Ahogy a Márton és Lányaitól megszokhattuk, a Furmint szőlőpálinkában a válogatott gyümölcsök és alapanyagok találkoznak a pálinkafőzés mestereinek tudásával, kísérletező kedvével és szakmaszeretetével. Márton János igazi „aromavadászként” nagy gondot fordít a jó gyümölcs kiválasztására és az aromák megőrzésére is. A Furmint szőlőpálinka a belefektetett munka eredményeként magán viseli a szőlőfajta jegyeit. Nemhiába van 2017-ben Furmint év, ezt is színesíti ez az új pálinka.
Új partner és elektromos járművek
A Márton és Lányai termékek forgalmazója az idei évtől a Veritas Borkereskedés, a marketingstratégiáért és a kiemelt szerződésekért pedig Bárány Péter, a Rézangyal Kft. volt kereskedelmi igazgatója felel. Az együttműködés számos új piaci lehetőséget hozhat a márkának, azon viszont nem változtat, hogy a Márton és Lányai továbbra is valódi családi manufaktúraként működik, garantálva a páratlan minőséget és egyedi ízeket. A vállalkozás nemcsak az ízek és a technológia terén törekszik folyamatos innovációra, hanem működésében is: Termékei szállításához Budapesten kizárólag környezetbarát, elektromos gépjárművet használ.