2015. október 14. – Az ihatóbb Magyarországért Rattner Réka
Egyre több szó esik a bormarketing kapcsán a magyar borok külföldiekkel való megismertetéséről, de ez az esetek túlnyomó részében a boraink külhonban való értékesítését, bemutatását jelenti. Van két ember, akik a magyar borok iránti szeretetüknél fogva úgy határoztak az ellenkező irányból közelítik meg a dolgot és Magyarországon élő külföldieknek kezdtek kóstolókat szervezni, közelebb hozva ezzel hozzájuk a gasztrokultúránkat és magukat a borászokat is. A Borjour rendezvényeiről ismert Szegedi Nóra elkötelezett szószólója a remek magyar boroknak, Stephen Linfitt pedig sörkedvelőből tért át buzgó borbaráttá miután hazánkban telepedett le. Legutóbbi rendezvényükön melyet a Brody Studiosban rendeztek meg ellátogattam hozzájuk, hogy a megnézzem milyen a fogadtatása a borainknak.